معاون وزیر امور خارجه: در مذاکرات هسته‌ای، ایران فقط اقدامات اطمینان‌ساز می‌پذیرد سیاری: خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند هلندی نامدار در کادر استقلال این خوراکی مقوی کلسترول را کنترل می‌کند دورتموند، لورکوزن را چپ و راست کرد! آتش‌سوزی در مغازه تعویض روغنی اندرزگو/ آتش به نمای ساختمان مجاور هم سرایت کرد حقوق جدید دانشگاه آزاد اعلام شد/ میانگین دریافتی کارکنان به ۳۱ میلیون تومان می‌رسد ویدیو/ نخستین اخبار دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا آخرین وضعیت پرداخت کالابرگ الکترونیکی/ اعتبار دهک‌های مختلف چقدر است؟ چگونه آب گشنیز به رشد مو و بهبود کیفیت آن کمک می‌کند؟ اسطوره میلان و هلند با پیشنهاد استقلالی‌ها موافقت کرد جزئیات جدید از حادثه سقوط ۷ نفر به چاه در کوهدشت + اسامی سفر مهم عراقچی به ریاض/ پیام ایران به عربستان در آستانه مذاکرات هسته‌ای تنش دیپلماتیک ایران و سوئد/ عراقچی خواستار اقدام عملی علیه متعرضان شد سی‌ان‌ان: تیم فنی آمریکا در مذاکرات یکشنبه عمان حضور ندارد

مخالفت باشگاه ها با واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر درباره تبلیغات محیطی مسابقات برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ موضوع تبلیغات محیطی و پوشاندن لوگوی اسپانسر باشگاه پرسپولیس در دیدار گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن باعث شد رضا درویش مدیرعامل این باشگاه به شدت به سیاست‌های سازمان لیگ در این خصوص انتقاد کند.

درویش که صحبت‌های تندی درباره تبلیغات محیطی داشت پس از دیدار اخیر سرخپوشان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «جالب است میزبان ما هستیم و پول تبلیغات را سازمان لیگ می‌گیرد. سال گذشته 33 میلیارد تومان از ما گرفت. نمی‌دانیم درآمد سال گذشته کجا است. روی سکوها پیراهن تیم‌مان را گذاشتیم اما روی تبلیغات آن پارچه گذاشتند. اگر سازمان لیگ پول تبلیغات را برمی‌دارد باید پول استادیوم را هم خودش بدهد. کجای دنیا دیده‌اید که روی سکو تبلیغ روی پیراهنی که گذاشتیم را می‌پوشانند و می‌گویند باید حق‌مان را بگیریم. اینجا که سر گردنه نیست»!

شنیده می‌شود اعتراض شدید رضا درویش باعث شده مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از او دعوت کنند در جلسه‌ای درباره موضوع تبلیغات محیطی شرکت کند. این جلسه قرار در یکی، دو روز آینده بین طرفین برگزار و موضوع تبلیغاتی محیطی باشگاه پرسپولیس حل و فصل شود.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به تسنیم، تأکید کرد که 14 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال با واگذاری انحصاری تبلیغات محیطی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مخالفت کرده‌اند و به همین دلیل نیز سازمان لیگ به این موضوع ورود کرده است./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار